Často kladené otázky
Musím se pro nákup zboží zaregistrovat?
Ne, pro nákup zboží není nutná registrace, ale u neregistrovaných zákazníků, je nutná platba předem (zásilka bude odeslána až po připsání částky na náš účet).
Získám registrací nějaké výhody?
Registrovaní zákazníci získají tyto výhody:
- Vyplněný formulář - formulář se svými údaji vyplníte pouze jednou, při dalších objednávkách jsou údaje doplněny automaticky; objednávku si můžete nechat zaslat i na jinou adresu (změnou dodací adresy)
- Historie objednávek - ve svém účtu máte historii objednávek
- Hodnotit produkty - můžete hodnotit produkty z naší nabídky
- VIP sleva – zákazníci, kteří často nakupují mají možnost získat tuto slevu
- Rezervace zboží v nákupním košíku – zboží zůstane v košíku i po odhláčení, délka rezervace bude uvedena
- Konsolidace – spojení objednávek a odeslání za jedno poštovné (viz. Co je konsolidace)
- Platba a dodání - způsob platby a doručení si můžete vybrat z naší nabídky
- Novinky – budete mít možnost nastavení zasílání informací o novinkách.
Nakupuji u Vás prvně. Je možné využít konsolidaci, případně o ni zažádat?
O konsolidaci není možné zažádat. Konsolidace není nijak zpoplatněna, proto ji aktivujeme pouze registrovaným zákazníkům, kteří již u nás nakupují a objednané zboží vždy řádně a včas zaplatili a odebrali.
Mám zájem o rezervaci zboží v košíku, mohu o ni požádat?
O rezervaci není možné zažádat. Rezervaci umožňujeme registrovaným zákazníkům, kteří již u nás nakupují a objednané zboží vždy řádně a včas zaplatili a odebrali.
Zboží vložené do košíku se mi vysypalo.
Je více důvodů:
- nemáte povolenou rezervaci zboží v košíku
- nepřihlásil jste se ke svému účtu
- doba pro rezervaci vypršela
Jsem zaregistrovaný zákazník, učinil jsem objednávku bez přihlášení. Uloží se mi tato objednávka do historie objednávek?
Objednávky, které jsou uskutečněné bez přihlášení, se v historii neukládají.
Zboží mi nejde vložit do konsolidace.
Je několik důvodů:
- konsolidaci nemáte aktivovanou
- předchozí konsolidace nebyla uhrazena
Pokud ani jeden z výše uvedených důvodů neodpovídá, tak nás kontaktujte.
Co je VIP sleva?
VIP sleva, je sleva (pro stálé a registrované zákazníky) na nákup zboží a je aktivována pouze na základě našich vnitřních informací a není možné o ni žádat. O její aktivaci a podmínkách je zákazník vyrozuměn emailem.
Na co se slevy nevztahují?
Slevy se nevztahují na:
- poštovné a balné
- zboží ve slevě ( ODSTŘIŽKY-sleva, VÝPRODEJ-doprodej-sleva ..... )
- na akce a akční nabídky (např. AKCE! ....Kup 2+1 zdarma!...NABÍDKY ČASOVĚ OMEZENÉ.....)
V některých e-shopech, jsem se již setkal/a s produkty, jako jsou alba z kartonu, čtvrtky, papíry, lepidla .... u kterých nebylo uvedeno, ani na dotaz potvrzeno, že jsou acid-free a lignin-free, případně, že mají archivální kvalitu. Je důležité, aby vše bylo acid a lignin-free a mělo archivální kvalitu?
Toto, je jedna ze zásad pro sckrapbooking a uchovávání vzpomínek ve fotografiích tak, aby se časem neměnila barva a kvalita použitého materiálu a fotografií. Acid-free (má pH7 a výš -není kyselý-kyselost způsobuje rozpad materiálu) a lignin-free (lignin znehodnocuje vlákna papíru a způsobuje žloutnutí).
Jsou produkty, které nabízíte acid a lignin-free a mají archivální kvalitu?
Ano,veškerý materiál a pomůcky, včetně lepidel a razítkovacích barev, který prodáváme, má archivální kvalitu a je acid a lignin-free. Pokud bychom měli v nabídce produkty, které tomu neodpovídají, bude to uvedeno v popisu.
Učinil jsem objednávku a zvolil osobní odběr. Jaký bude další postup?
Až bude objednávka připravena a doručena na odběrné místo, podrobné informace o dalším postupu Vám budou zaslány e-mailem.
Jsem ze Slovenska a chtěl bych zakoupit dárkovou virtuální poukázku. Jak je to s platbou a poštovným?
Po zakoupení DVP, bude hodnota poukázky přepočítána na Eura a částka k úhradě Vám bude zaslána dodatečným e-mailem. V případě, že uskutečněná objednávka bude mít vyšší hodnotu, včetně poštovného (pokud se na objednávku poštovné vztahuje viz. Podmínky prodeje - Doručení zásilek a jejich ceny), rozdíl bude doúčtován a na e-mail nakupujícího bude zaslána informace o částce k úhradě.
Před ukončením objednávky jsem nevložil kód dárkové poukázky. Je možné pro tuto objednávku kód použít dodatečně?
Dodatečné použití kódu, pro již uzavřenou objednávku, není možné. Kód můžete použít při další objednávce, pokud platnost dárkové poukázky nevypršela.
Před ukončením objednávky jsem vložil kód dárkové poukázky, ale v konečné částce se sleva nepromítla.
Je více důvodů
- celková hodnota objednávky byla nižší, než hodnota dárkové virtuální poukázky
- byly zadány špatné údaje – chybné zadání kódu
- dárková virtuální poukázka již byla použita
- platnost dárkové poukázky vypršela
Jak nakupovat?
Neregistrovaný zákazník
- vybrat zboží
- vložit do košíku
- jít do sekce NÁKUPNÍ KOŠÍK ( zde si můžete upravit počet kusů, nebo nechtěnou položku odstranit )
- kliknout na PŘEPOČÍTAT, chcete-li objednávku uzavřít, klikněte na POKRAČOVAT, v opačném případě zvolte možnost POKRAČOVAT V NÁKUPU
- vyplnit fakturační adresu (nemáte-li IČ, nevyplňujte pole FIRMA) - dodací adresa bude automaticky stejná, pokud je dodací adresa jiná, odklikněte ,, Stejná jako fakturační“ zobrazí se formulář pro zadání adresy (zde můžete vyplnit firmu, v případě zaslání objednávky do práce) a klik na POKRAČOVAT
- vybrat způsob dodání a platby a POKRAČOVAT
- zde si můžete zkontrolovat správnost objednávky a ZÁVAZNĚ OBJEDNAT
- po objednání, bude na emailovou adresu (uvedenou v objednávce) zasláno automaticky vygenerované potvrzení o přijetí objednávky s dalšími informacemi.
Registrovaný zákazník
- přihlásit ke svému účtu
- vybrat zboží
- vložit do košíku
- jít do sekce NÁKUPNÍ KOŠÍK ( zde si můžete upravit počet kusů, nebo nechtěnou položku odstranit )
- kliknout na PŘEPOČÍTAT a POKRAČOVAT, pokud chcete objednávku uzavřít, v opačném případě zvolte možnost POKRAČOVAT V NÁKUPU
- fakturační / dodací adresa – je již předvyplněna ( můžete upravit pokud údaje neodpovídají)
- vybrat způsob dodání a platby a POKRAČOVAT
- zde si můžete zkontrolovat správnost objednávky a ZÁVAZNĚ OBJEDNAT
- po objednání, bude na emailovou adresu (uvedenou v objednávce) zasláno automaticky vygenerované potvrzení o přijetí objednávky s dalšími informacemi.
Jsem zaregistrovaný zákazník, mám povolenou konsolidaci. Jak mám postupovat při nákupu a následném vložení zboží do konsolidace?
Před samotným nákupem je nutné přihlášení ke svému účtu
- vybrané zboží vložit do košíku
- vstoupit do sekce ,, Nákupní košík“
- zaškrtnout zboží, které chcete konsolidovat - vlevo před zbožím jsou čtverečky pro označení (vložení celého košíku do konsolidace - zaškrtnout čtvereček s označením "zaškrtnout vše"“ )
- kliknout na ,,Přesunout do konsolidace" ( na nic jiného již neklikat a můžete opustit svůj účet). Zboží se přesunulo do konsolidace. Při dalším nákupu budete postupovat stejně.
- Pro ukončení / uzavření konsolidace, kliknout na ,,Vytvořit konsolidační objednávku" jinak na to NEKLIKAT!!!
Jak mohu při jednom přihlášení vytvořit samostatnou objednávku a jiné zboží vložit do konsolidace?
Postup
- vybrat zboží a vložit do košíku
- jít do sekce NÁKUPNÍ KOŠÍK, označit položky, které chcete konsolidovat a PŘESUNOT DO KONSOLIDACE
- kliknutím na POKRAČOVAT vytvoříte objednávku z položek, které zůstaly v košíku
- upravit fakturační / dodací údaje (pokud je nějaká změna)
- vybrat způsob dodání a platby a POKRAČOVAT
- zde si můžete zkontrolovat správnost objednávky a ZÁVAZNĚ OBJEDNAT
Jak zjistím dostupnost zboží?
Veškeré zboží, které je v nabídce – NAŠE NABÍDKA - je skladem, pokud není uvedeno jinak.
U některého zboží je uvedeno ,,Dostupnost: 1 ks“ a u ostatních není uvedeno nic. Co to znamená?
U produktů s popisem ,,Dostupnost: 1 ks“, je skladem poslední kus. Produkty, které nejsou takto označeny, jsou skladem ve větším množství než jeden kus.
V OBLÍBENÉM ZBOŽÍ jsem si vybral produkt, ale chyběl nákupní košíku. Proč?
V této sekci se zobrazuje i zboží, které není skladem. Pokud u produktu není nákupní košík, tak není skladem.
V katalogu / ceníku jsou produkty, které nemají nákupní košík.
Katalog / ceník je pouze přehled zboží, bez ohledu na dostupnost.
Recenze – mohu napsat hodnocení u zboží, které již není skladem?
Ano, zboží které není skladem, najdete v KATALOG A CENÍK.